Znając i stosując profesjonalne narzędzia do pracy z informacją biznesową, można znacząco usprawnić swoją codzienną pracę. Łatwiejsze i szybsze wyszukiwanie informacji w Internecie, zarządzanie listami zadań do wykonania czy współdzielenie zasobów informacyjnych – to jedynie kilka z obszarów, które zostały poruszone w polecanym przeze mnie dziś e-booku wspierającym zarządzanie informacją w firmie.
Nowe informacje codziennie napływają do nas dosłownie z każdej strony. Z mediów tradycyjnych i społecznościowych czerpiemy wiedzę biznesową oraz aktualności branżowe. Od klientów, dostawców oraz partnerów wciąż otrzymujemy kolejne maile i powiadomienia. A w realizowanych przez nas projektach pojawiają się nieustannie jakieś zmiany.
Okiełznać cały ten natłok informacji można właśnie dzięki rozwiązaniom takim jak te prezentowane w e-booku „Narzędzia do zarządzania informacją w firmie”:
- aplikacje wspierające współdzielenie dokumentów i informacji podczas pracy w kilkuosobowym zespole,
- narzędzia do zarządzania projektami i listami zadań do wykonania, również przy pracy zespołowej,
- programy do efektywnej współpracy z klientem oraz do publikowania treści w mediach społecznościowych,
- rozwiązania wspomagające monitorowanie informacji oraz zarządzanie informacjami w firmie, m.in. dla działów marketingu i sprzedaży.